vrijdag 3 augustus 2012

A fresh start

Lieve allemaal,

Het is opnieuw lang geleden dat ik hier geweest ben.
Er is zoveel gebeurd de laatste tijd dat ik niet weet waar ik zal beginnen.
Daar dacht ik zo over na, en ik denk dat ik dat ook maar gewoon niet allemaal ga vertellen.
Ik heb veel tegenslag gehad als het over mijn gezondheid gaat, maar gelukkig heb ik zin om mijn creawerk weer op te pakken en dus ook weer af en toe op mijn weblog wat bij te schrijven.

Om te beginnen heb ik sinds vorige week een nieuwe achtergrond voor de blog, waar ikzelf erg blij mee ben.
De andere was ook heel mooi en paste precies bij de blauwe gealterde flessen, "Shabby Royale", waarnaar ik de blog heb genoemd. Maar het blijkt dat mijn voorkeur toch uitgaat naar zachtere kleuren en hoofdzakelijk wit, beige, en zachtbruin, met alles wat er zo'n beetje tussenin en omheen ligt en het leek me goed om de achtergrond van de blog daar op aan te passen.
In de week dat onze zoon en schoondochter met de beide kinderen bij ons een weekje vakantie vierden, heeft Saceli, die net als onze zoon Jac fotograaf is, foto's gemaakt van mijn eigen materiaal en van het "sepia-album" dat ik onder handen heb. Dat is speciaal aan mijn oma gewijd.
Het is van stof en ook de foto's zijn op stof afgedrukt.
De eerste en tweede bladzijde van dit album werden de header of banner van de blog.
Ik heb met stijgende bewondering gekeken hoe Saceli te werk ging en met de foto's aan de slag was om dit prachtige resultaat te bereiken. Je moet er maar verstand van hebben, en dat heeft ze! Heel erg bedankt, lieverd, het is zo fijn om weer een nieuwe impuls te hebben om verder te gaan.

Op dit moment zijn Meneer B., mijn man :), en ik ook bezig om onze zolder zo te veranderen en te schilderen,
dat ik toch weer boven een werkplek heb.
Onze oudste zoon Leon, die kunstschilder is, heeft geen atelier en schilderde in zijn eigen huis en woonkamer, wat erg bezwaarlijk was.
Hij komt nu hier werken en heeft de plek waar ik zat, en met een beetje geluk kan ik heel binnenkort weer boven zitten, waar ik me erg op verheug.
Zo hebben we nu allemaal een werkplek naar tevredenheid.

Hieronder heb ik foto's geplaatst van een wand decoratie en een notebook dat ik bekleed heb.
De foto's van het notebook zijn gemaakt door Ramona Dumas.


Binnenkort zie je foto's van het "sepia-album" en de metamorfose van de zolder.

Heb een heel goed weekend allemaal,



Hello everyone,

It has been a long time since I was here. I had some healthproblems, but I look forward again to create and to blog, and I'm happy about that!
I make a new start and begin with a new background for my weblog.
I love the results of the effort my daughter-in-law made. She helped me to create it ( in fact ...she made it ; ). Jac, our youngest son, Saceli and the children were staying here for a week. Saceli is a photographer too (like Jac). She took pictures of my own material and of a fabric sepia-photo-album I am creating in honour of my grandmother.
The first pages of this album became the header of the blog.

At the moment my husband, Mr.B.:) and I are busy to change our attic in order to make a workspace for me.
Our son Leon, who is a painter had no proper workspace at his house. We made room and now he works at our house, which means that I go back to the attic. I look forward to that.
The room was very dark and brown, like in the seventies. We live here for seven years now and never did very much to make it look a bit brigther. Now it will be white and airy.

Pictures of my sepia-album and the new attic will follow.
For now... here are some of a wall decoration, me, working on the bridesbook from the latest blog and a few of a notebook I altered some time ago.
The pictures of the notebook were made by Ramona Dumas.

Have a great weekend,


Click photo



















See you soon,

With Love,

              Wilma.

       




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...