donderdag 28 juli 2011

De vierde dag


Vanmorgen heb ik eerst mijn klusjes in huis even gedaan. Die zijn wel eens blijven liggen, maar dat vind ik vervelend. Ik kan me ook niet goed concentreren op mijn creawerk als de boel om me heen niet op orde is. Het is de vierde dag....(dat klinkt bekend.... wat schiep God ook alweer op de vierde dag ?:)
en ik heb lange dagen gemaakt.
Er staan nu drie nieuwe taarten op tafel. Het "productieproces" gaat minder snel dan ik had gedacht, het gaat voor mijn gevoel zelfs heel langzaam, maar ik ben niet ontevreden over het resultaat. Omdat de taarten verschillend zijn stuit ik steeds op nieuwe dingen waar ik een oplossing voor moet verzinnen. Dat gaat vooral over de nette afwerking.
Het uitzoeken van stoffen, kant, kleuren en de juiste bloemen per stuk neemt ook meer tijd dan ik had ingeschat.
Ik geniet er wel erg van en jaag mezelf niet op.
Vandaag kan ik niet de hele dag werken, we hebben twee andere afspraken.
Ik zie wel hoever ik kom.
Het liefst zou ik eind volgende week vijftien taarten af willen hebben.......

Liefs, Wilma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...