vrijdag 7 september 2012

Paper on canvas

Wall decoration

Op de site Greenpaper zag ik prachtige voorbeelden van een "Gluebook".
Gewoon het ouderwetse plakboek dat ik vroeger maakte met leuke plaatjes die ik overal uitknipte om ze samen iets te laten voorstellen. Wat je nodig had was een paar tijdschriften, een plakboek, lijm en een schaar.
Als je in de sidebar bij Freebies "Greenpaper" aanklikt kijk je je ogen uit bij de mooiste collages die door
Mary Green zijn gemaakt. Het had op mij de uitwerking dat ik meteen ook aan de slag wilde met materiaal van mijzelf.........hoewel.........ook een beetje van maggie :) vrees ik.......
Maar dat is helemaal toegestaan, dus geen probleem. Het is zó leuk dat je er niet mee kunt stoppen als je tafel éénmaal vol ligt met bergen papiersnippers.
M'n vingers zaten vol plaksel waar natuurlijk ook ongewenste flarden aan bleven zitten....maar ik zat net als vroeger zo'n beetje met m'n tong tussen m'n tanden erg mijn best te doen.

Greenpaper is the site where I found great examples of a "Gluebook".
The oldfashioned gluebook that I made when I was a little girl with images I found in magazines.
All I needed was a gluebook, some magazines, glue and a pair of scissors.
Look in the sidebar at Freebies for Greenpaper and you'll be amazed when you see the beautiful collages made by Mary Green. I could not resist and try myself, with my own paper.....and a bit of Mary I'm afraid........but that's OK,......... for she has this wonderful images she shares as Freebies.
I had so much fun....... sitting with my tongue between my teeth, working between piles of paper on my table, having sticky fingers........and had a hard time to stop.........






Click photo


The nurse below is my dear mother.........






Meet my great-grandparents.... 







Enjoy your weekend !!

With Love,

             Wilma.



         

           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...