maandag 24 september 2012

Photoshop

Blogbar and new label

Ben nogal druk geweest de laatste tijd. In de vakantie heb ik van mijn zoon Jac een paar lessen photoshoppen gehad. Het leek me zo leuk om dat een beetje in de vingers te krijgen, hoewel het me nogal onbereikbaar leek. Dat is het voor mij vast ook, want de mogelijkheden zijn redelijk oneindig, maar ik wil proberen te leren wat wél zo'n beetje binnen mijn bereik ligt. Het is een heel werk en wel erg tijdrovend !!

Nu ben ik ermee aan het experimenteren en aan de slag gegaan.... en.......
het is ZO fantastich om te doen !!!!!
Waar ik nu het meest mee bezig ben geweest is leren om objecten uit de achtergrond te halen, op te slaan, en ze later bij elkaar in een mooie opstelling te zetten.
Het is maar een heel klein stapje op deze digitale weg, maar ik geniet er van.
Ik heb me er aan gewaagd om een ander visitekaartje te maken, (alsof de vorige al zo oud was :))..... zie vorige post haha.....) en de balk met persoonlijke objecten, die ik onder de berichten heb geplaatst, is ook een resultaat.









Er zijn nog andere bezigheden. 
Ik werk toe naar een "Victorian Christmas Fair" die in december is.
Daar moet heel wat voor geknutseld en gefrutseld worden. Het is m'n bedoeling om op mijn blog, zo nu en dan, iets van de eindprodukten te laten zien. Op dit moment is er wat oponthoud omdat ik erge pech met mijn printer heb, dus ik werk aan verschillende cadeautjes totdat ik niet verder kan. De kortste klap is een nieuwe printer kopen, maar daar wil ik even goed over nadenken.

Begin ondertussen al aardig in kerststemming te komen.





I've been rather busy the last few weeks. My son Jac gave me some photoshoplessons during his time with us. I wanted to know a bit of how it worked, never really thinking it would be something for me.
It's not easy, at least I think so, but I'm learning. It's a lot of work and takes a lot of time too.
The possibilities are endless, but I really want to learn everything that's possible and handy for me.

So now I'm in the experimental phase and I love it !!!! I'm working on separating objects and backgrounds, saving it and arrange them later on in a collage.
It's a tiny step on this digitale road, but I do enjoy it. I even dared to make a new label......
(as if the other was that old : )).... see previous post haha....)
The bar at the end of the posts is another result.





Some other things going on.
I'm working forward to a december "Victorian Cristmas Fair".
A lot of creawork to do and it's my intention to, now and again, show some results on my blog. At the moment there's some delay. My printer is very much not working the way it should. Maybe the best thing to do is getting myself a new printer, but I really want to think that over.

In the meantime I dó feel a bit "christmassy" :) already.






I just love antique christmascards...!!!


With Love,

              Wilma.






1 opmerking:

  1. Je hebt echt een mooi blog hoor en leuk dat je dingen voor Kerst gaat maken, dat is altijd origineel vind ik.Ik doe dta ook en de helft van de dingen die ik wil maken kom ik niet aan toe! Ja photoshop en andere programma's lijkt me ook erg leuk, ik heb er weinig tijd voor, maar is zo leuk om te doen lijkt me, je kunt je eigen artistikiteit er in kwijt en is ook heel persoonlijk.Je collage is al goed gelukt!

    groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...