Posts tonen met het label fake cake. Alle posts tonen
Posts tonen met het label fake cake. Alle posts tonen

maandag 15 augustus 2011

Even iets anders.....







Click photo

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad.

Deze week ga ik niet werken aan de winkel, onze beide kleinkinderen komen logeren.
Vanavond worden de jongentjes gebracht. Ik zie er naar uit. We genieten er altijd erg van als ze er zijn. De oudste, Levijn, wordt begin december drie en de jongste, Veron, is begin juni een jaar geworden.
Halverwege de week komen de ouders ook en vieren we samen een paar dagen vakantie.
Met dierentuin en al.
Ik probeer vandaag een paar foto's van de laatste taarten te plaatsen.
(wat een rare zin met al die a's :).

I will not be working for the shop this week, we will have our grandchildren.
The boys will be here this evening. I'm looking forward to it. We always enjoy their visits.
Levijn is almost three and Veron is one year old (young :).
The last part of the week the parents will join us too and we take a few days off together.
Including a visit at the zoo.
I hope to show the results of my work of last week later today.

See you next week,

I add some photo's of a few perfumebottle's I altered.....


































With love, Wilma.

zaterdag 6 augustus 2011

Mijn vorderingen tot nu toe......





Click photo











Meneer B. heeft de foto's gemaakt. ( bedankt lieverd !!)
                              


Tot volgende week,

Liefs, Wilma.

woensdag 27 juli 2011

Chocola

De zoektocht gisteren is succesvol geweest.
Er ligt prachtige vitrage op de bank. (Jullie begrijpen zeker al dat de woonkamer straks op een werkplaats gaat lijken ;). Meteen na thuiskomst heb ik de hele bubs in de wasmaschine gedaan. Ik maak er foto's van en plaats ze op de blog. In de winkel waar ik kort geleden iets had gezien ben ik geslaagd, maar onderweg hebben we ook nog andere zaken bezocht, waarna de achterbank gestaag voller werd...
Feit is dat er gewoon ook heel veel nieuw materiaal nodig is om tot een goed resultaat te komen.
Het is grappig hoe ik de laatste paar keren dat ik in een inbrengwinkel rondliep, met denkbeeldige oogkleppen op, recht op mijn doel af moest gaan, om niet weer vanalles te zien waar ik over na zou gaan denken. Dat is nu dus gelukt. Hoe bestaat het! :) Vóór deze hele onderneming begreep ik echt totaal niet wat
mensen leuk konden vinden aan die manier van winkelen, Meneer B. moest er tot voor kort nog steeds niets van hebben, maar krijgt er nu ook aardigheid aan. Vooral omdat je, als je door de meeste spullen heenkijkt, toch echt leuke dingen kunt aantreffen.
Nu heb ik alles wat nodig is en bezige weken voor de boeg. Het voelt alsof deze al voor de helft om is, maar ik ga proberen mijn doel te halen. Taart, taart, taart...... vooral die van "chocola" ziet er uit om op te eten.

liefs,

Wilma.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...