donderdag 23 juni 2011

My first weblog

Het heeft iets langer geduurd dan ik had gedacht, maar nu
heb ik toch mijn eigen weblog.
Ik wil graag de dingen die ik maak hier "etaleren"
en hoop er reacties op te krijgen.
Leuk om dan op deze manier contact te maken.

Ik heb veel andere weblogs gezien.
Dat werkt aanstekelijk. Spannend om nu zelf te beginnen.

Er zijn vandaag foto's gemaakt,
die binnenkort geplaatst kunnen worden.
Ik ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien.


                                                              

It took a bit longer then I expected, but now I have my own
weblog. I'd like to show here the things I make, and hope to get comments.
I love to make contact this way.

I've seen a lot of other weblogs, and it made me look forward
to have my own. Exiting to start now!!

There was a fotoshoot today, and you will see them soon I hope.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...