zaterdag 30 juli 2011

Tweetalig


Goeiemorgen. Het is zaterdag...beetje uitgeslapen. Dat was geloof ik ook wel even nodig.
Het is mijn bedoeling om alleen van maandag tot en met vrijdag verslag van mijn creabelevenissen te doen.

Mijn eerste berichtjes waren ook in het engels te lezen, omdat er mensen met engels geschreven blogs zijn die ik graag wil bereiken. Ik heb ze al een paar jaar gevolgd en ik ben van plan om contact te leggen. Dit weekend ga ik aan de slag met de berichten van de afgelopen week. Dat gaat mij niet zo vlot af, daarom heb ik het niet elke ochtend meteen gedaan, dat kostte me veel te veel werktijd. Ik hoop dat het lukt.

Er moet verder ook nog vanalles aan mijn weblog worden gedaan. Er zijn veel foto's die geplaatst kunnen worden. Dat krijg ik zelf nog niet voor elkaar. Meneer B. wil zo meteen een poging doen, ik kijk mee en kan het dan misschien zelf doen. Dat wil ik het liefst. Zelf foto's maken en op de weblog zetten.
Voordat ik dit schrijven definitief kan plaatsen zijn er wat technische hindernissen te nemen.
Als het goed gaat staan er straks foto's bij dit bericht van mijn laatste inkopen en mijn eerste taartresultaten.

Het is op dit moment voor jullie ook nog niet mogelijk om een reactie op de blog te zetten. Dat vind ik heel jammer, ik hoop dat het snel is opgelost.
Daarnaast zijn er nog allerlei mogelijkheden, als bladeren en toevoegen van links, buttons en volgers waar aan gewerkt moet worden. Het komt allemaal wel goed, maar het heeft nog even wat tijd nodig.

Heb allemaal een heerlijk weekend en tot maandag,

Liefs Wilma.

Nog een paar schattige ( reclame) plaatjes....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...