dinsdag 1 januari 2013

Happy New Year








Een heel gelukkig en gezond 2013 toegewenst !!!!

De laatste weken heb ik veel lopen nadenken over hoe ik verder wil gaan met mijn weblog en webshop.....             ......SHABBY ROYALE.....

Door de ontwikkeling van de laatste maanden blijkt er ineens
een webshop te kunnen komen, waar ik heel blij mee ben.
De respons die er kwam op mijn producten, zoals ik ze nu opeens kan noemen  ; ) was heel positief en veelbelovend, en ik ga vol goede moed van start.
Met de "technische" installatie van de webshop krijg ik hulp van zoon Jac.
Zodra dat klaar is kan ik de schappen gaan vullen......met cadeautjes en "altering art".

Het is mijn bedoeling om zoveel mogelijk, en dat is als het aan mij ligt,
elke doordeweekse dag, te werken aan nieuw creawerk.

Ik heb vier categorieën in gedachten....

- cadeaux vanaf 3,50 euro tot 35,00 euro
- luxueuse duurdere cadeaux
- "looks like my grannies"
- kerst

De derde groep zijn artikelen die zo gemaakt zijn dat ze eruit zien alsof ze van grootmama zijn geweest.









Even een voorbeeld van een vorig werkstukje.
Er zullen allerlei stofjes en kleurtjes verwerkt worden in die categorie.

Altering art is de kunst van het veranderen en dingen een andere bestemming geven.....
dat kan van alles zijn. Het beste voorbeeld in mijn shop zijn de flessen, deze dozen en canvas wanddecoraties.

Hoop heel binnenkort een update te kunnen geven van de ontwikkelingen, maar zal in ieder geval op mijn weblog verslag doen van wat ik aan het maken ben.

Wish me luck !!!

A very Happy 2013 to everyone...!!!

These last few weeks I've been thinking of how to go on with my webshop

                                          .....SHABBY ROYALE.....

After all the encouraging response on my work, it seems I can call it....products now...
(I suppose...; ) ?! Looks like a shop to me....
With the "technical" work to install, my son Jac will help me, and then it's my turn....
with gifts and altering art.

It's my intention to make four categories......

- gifts, of 3,50 euro to 35,00 euro
- luxurious gifts
- "looks like my grannies"
- Christmas

The third will be presents that look as if they belonged to grandma...








...a model of some boxes I altered some time ago...
This categorie will have all kinds of material and colors.

Hope to give an update soon, but I will report my progress in production on my weblog...

Wish me luck !!

With Love,
           
              Wilma.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...