vrijdag 5 augustus 2011

My goal....+ advertising 1951


Mijn doel....is niet gehaald, maar ik ben wel ver gekomen en tevreden. Volgende week neem ik nog wat extra dagen om de laatste taarten te maken en ze allemaal nog even langs te gaan.
Ik geniet nog steeds als ik er mee aan het werk ben.

Vandaag heb ik niets aan mijn werk gedaan.
Het was gezellig met onze kleinzoon, we hebben hem vanmiddag weer naar huis gebracht.

Morgen wil ik een paar foto's van het laatste werk plaatsen.
Ik ga dingen voorbereiden voor mijn volgende project. Wanddecoraties met een vintagelook....

I didn't reach my goal, but I'm okay with that, and I like what I see. Next week I'll take some extra time to make the rest of the "cakes" and check them all. I still enjoy working on these decorations.

Tomorrow I will show some foto's of my last creations.       I want to prepare things for my next project.
Walldecorations with a vintagelook.....

Advertising 1951....'Love that old fashioned images, don't you ?

Bij de kringloopwinkel vond ik een halfjaar uit 1951 van De Spiegel, hier volgen een paar van de advertenties......wat lekker ouderwets hè !?

Have a nice weekend everyone !

Click photo















With love, Wilma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...