woensdag 3 augustus 2011

Taartplateau

Er gebeuren naast mijn project iedere dag natuurlijk ook andere dingen. Dat kost tijd, aandacht en energie.
Vooral als het anders gaat dan je had gehoopt of verwacht en het buiten je invloedsfeer valt.
Dat gaat bij iedereen zo. Bij mij dus nu ook en ik wil toch graag proberen om in alle rust te blijven doen waar ik aan begonnen ben.
Ik merk dat ik rustig word als ik 's morgens de stilte zoek en me concentreer op de dingen die ik in de Bijbel lees. Het zijn Gods woorden die nooit veranderen en waar ik blij van word. Hij verandert nooit.

Tot nu tot heb ik het alleen over de taarten gehad, maar op de foto's zijn ook taartplateaus te zien.
Die maak ik van serviesgoed en andere glasstukken die ik tegenkom.
Het is leuk om overal te snuffelen en te struinen en te bedenken hoe ik het kan samenstellen.
Het is nog niet zolang geleden dat ik daarmee ben begonnen en het valt niet mee om iets te vinden of te maken dat anders dan anders is.

Er volgen ook een paar foto's van een presentje dat ik een poosje geleden gemaakt heb. Het is jammer dat het omslag zo blauw lijkt in werkelijkheid is het een mooie paars.


Click photo










                       

There are other things going on beside my project, of course.  They take time, concentration and energy.
Specialy when they're not going the way I hoped and prayed for.
It's not possible to explain now, but I want to.... just stay calm and do the things I planned.
I get comfort in the quiet moments of the morning, reading and being still in concentrating on the
words of God. He never changes.

Until now I only spoke about the decorationcake I'm working at, but on the pictures you see some
cakestands that I make too. I love to look for plates and other glasspieces, but it's not easy to find
something that's different. 

.....and a few pictures of a present I made earlier ....
The color looks blue but is deep purple in real.

Have a nice day everyone,


With love, Wilma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...