donderdag 4 augustus 2011

Nog even....


                 Click photo






.....een kijkje op een rommelige werktafel....je begrijpt zeker al dat dit niet mijn officiële werkplek is hè!? :)
En iets van de vitragevondsten van vorige week.
Er zijn negen taarten af, de chocoladetaart moet nog wat verbeterd worden. Ik ben nu bezig met de laatste vijf. De basisvormen zijn afgewerkt en bekleed met onderstof. Nu de zichtbare bekleding en dan weer de opbouw.
Ik merk dat de Lyme opspeelt en toch geniet ik van de regelmaat van het werk en het resultaat.

Onze kleinzoon logeert een paar nachten bij ons en heeft mij vanmorgen geholpen.
Hij is twee en een half en zat bij me op de werktafel lekker te kletsen over....samen doen....en hield samen met mij het gereedschap vast.
Met een liniaal heeft hij ook al vanalles doorgezaagd!
Morgen gaat die kleine schat weer naar huis, ik mis hem altijd als hij weer weg is, maar ik denk wel dat ik dan iets sneller kan werken :).

Het is erg warm, de schuifpui staat wagenwijd open op de schaduwkant. Dat is heerlijk.
Het is te warm voor mij om buiten te zijn, maar ik heb een prachtig uitzicht op de tuin.

Geniet van deze dag allemaal!
( ik doe steeds maar net alsof ik het tegen een heleboel mensen heb, maar in werkelijkheid zijn jullie natuurlijk allemaal op vakantie...ver van je computer en zelfs de laptop......groot gelijk .....!!!

Liefs, Wilma.

De laatste drie foto's zijn van een werkstukje uit mijn decoupage tijdperk.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...