woensdag 10 augustus 2011

Shabby Chic

Gisteren ben ik met de voorbereidingen voor een nieuw 14 daags project begonnen. Omdat er nog
wat dingen afgehecht moeten worden (letterlijk en figuurlijk) van het vorige, neem ik deze week tussendoor
om dat te doen.

In de sidebar staat nu ook een prachtige romantische jeugdfoto van mijn geliefde oma.
Zij hield ook van mooie dingen :). Ik ben zo blij dat deze foto van haar er nog is.
Hij is rond 1920 gemaakt.
Ik hoop in de toekomst meer oude familiefoto's te plaatsen.

Bij deze ook een kijkje in onze woonkamer. Ik houd van de stijl die Shabby Chic wordt genoemd.
Ik zag en las daar twee jaar geleden vanalles over en kwam tot de ontdekking dat ik daar in mijn huis mee bezig was. Misschien vind je het leuk om er iets van te zien.

Click photo

















Tot gauw, liefs,

Wilma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...