maandag 1 augustus 2011

Reacties.






Hoop dat je een fijn weekend hebt gehad.
Het is een dag van allerlei werkjes, in huis (wat ik vanmorgen heb gedaan) en aan de computer, dus de taart moet even wachten.
Het kost me erg veel tijd om onder de knie te krijgen hoe ik aan mijn weblog kan werken, maar het is de moeite waard als ik het straks allemaal zelf kan doen.

De keuze bij de reactiemogelijkheid onderaan elk bericht is nu uitgebreid met ANONIEM.
Dat betekent dat je geen account hoeft te hebben en nu gewoon kunt reageren.
Ik hoop wel dat je niet al te anoniem wilt blijven en dus wel je naam onder je berichtje zult zetten ;).
Voor vandaag laat ik het hier even bij.
tot morgen,

                          -------                                   

Hope you had a nice weekend.
Today I had a lot to do in my house (did that this morning) and at the computer, so the cake has to wait.
It takes me some time to find out everything about my weblog, but it's worth the effort.
I hope I can do it all by myself soon.

People that don't have an account can now react under ANONIEM.
I sure hope they will put their name under the message :).
That will be all for today.

see you tomorrow,

With love,
Wilma.


Click photo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...